Vi steller negler og neglebånd, og påfører lakk eller shellac etter ditt ønske.
Behandlingen starter med å klargjøre neglene slik at vi har et godt utgangspunkt før vi påfører lakk. Neglene vil bli klippet og filt, og neglebåndene stelt. Vi er opptatt av neglene dine og vil derfor skånsomt kun fjerne det neglebåndet som er dødt uten drill.
I en manikyr hos oss vil du få valget om du ønsker vanlig lakk eller shellac. Vi avslutter manikyren med å påføre en styrkende og fuktighetsgivende olje.
Vi tilbyr enkelt negledesign eller fransk tipp som add-on for 299,-
Om du regelmessig tar manikyr vil vi anbefale deg å bruke en styrkende olje for neglebåndene. Dette vil sikre sunne og friske neglebånd som vil bidra til at manikyren holder lenger. Hos oss selger vi Nail Care Oil fra Semilac.
Shellac er en lakk som blir herdet i en UV-lampe. Dette gjør at lakken tørker med en gang og har en holdbarhet på 2-3 uker. Samtidig vil topcoaten hindre riper i lakken og sikre langvarig glans. En manikyr med shellac vil gjøre at det ser ut som at du har nylakkerte negler i flere uker.
Har du shellac på neglene før du kommer? Husk å legg til dette i bestillingen din, så det blir satt av nok tid. Fjerning av shellac i en manikyr behandling koster 100,-.
Hos oss bruker vi et merke som heter Semilac for shellac og CND Vinylux på vanlig lakk.
Våre behandlere gjennomgår grundig opplæring og kontinuerlig kursing for å sørge for at vi tilbyr profesjonelle behandlinger av topp kvalitet i behagelige omgivelser. Derfor har vi også kvalitetsgaranti hos oss, er du ikke fornøyd får du en ny time gratis.
Melder du deg inn i vår bonusklubb får du hver 10. behandling gratis gjennom olio-poeng. Bli medlem i dag!
Da du booket timen din mottok du en SMS med en link du kan følge for å enkelt endre/kansellere timen din. Husk at vi har 12 timers endre- og kanselleringsfrist. Etter dette blir man fakturert for behandlingens totale beløp.
Du kan fritt avbestille eller endre timen din inntil 12 timer før behandlingen. Om du endrer eller avbestiller etter dette vil du bli fakturert for behandlingens totale beløp.
Hos oss i Olio har vi fornøydhetsgaranti. Derfor setter vi opp en ny time til deg dersom du er misfornøyd. Ta kontakt med oss, så ordner vi!
Ta kontakt med oss gjennom vårt kontaktskjema her. Vi hjelper deg gjerne!